Portal o zdrowiu

Zacznij żyć zdrowiej!

img

5 sposobów odkwaszania organizmu

/
/
/
65 Views
Prawidłowe pH to dla ludzkiego organizmu wartość 7,365. Taki odczyn zapewnia sprawne funkcjonowanie organów wewnętrznych, dobre samopoczucie i ogólnie kondycję na odpowiednim poziomie. Jednak przeważnie popełniamy wiele błędów żywieniowych i prowadzimy niezdrowy tryb życia, a to prosta droga do zakwaszenia organizmu.

Spożywamy zbyt dużo produktów pszennych, cukru, nabiału i mięsa. Pijemy codziennie po kilka kaw i herbat i na domiar złego, nie ruszamy się. W zamian za to nie oferujemy organizmowi nic innego, co mogłoby niwelować te szkodliwe zachowania. Szybko okazuje się, że mamy odczyn ph poniżej wartości 6,8 i zaczynają się problemy…

Tak zakwaszony organizm szybko daje odpowiedź w postaci coraz częstszych infekcji bakteryjnych, wirusowych i grzybicznych. Czujemy się coraz słabsi i ospali, pojawiają się problemy skórne, a o odchudzeniu można jedynie pomarzyć. Organizm po prostu nie współpracuje. Czy można temu zaradzić? Oczywiście, oto 5 prostych sposobów na odkwaszenie organizmu:

Pij dużo zdrowych płynów

Podstawą w procesie odkwaszania jest dostarczanie organizmowi dużej ilości płynów. Najlepiej jeśli to będzie woda, soki naturalne lub herbaty ziołowe, ponieważ kawa i czarna herbata to płyny zakwaszające. Do wody warto dodać cytrynę, ponieważ taki napój pobudza metabolizm i działa moczopędnie. Polecana jest także woda z octem jabłkowym spożywana przed każdym posiłkiem.

Jedz zdrowo i zielono

Należy unikać olejów i margaryn rafinowanych, które nas bardzo zakwaszają. Za to wskazane są zdrowe tłuszcze nierafinowane, głównie oliwa z oliwek, olej kokosowy i lniany. Ponadto do diety należy włączyć jak najwięcej warzyw, przede wszystkim tych zielonych. Właściwości alkalizujące ma: brokuł, ogórek, bób, zielony groszek, awokado i papryka.

Zażywaj odpowiedni suplement

Dla efektywnego odkwaszenia organizmu konieczne będzie włączenie do diety skutecznego suplementu o takim właśnie działaniu. Szczególnie r, algi z rodziny sinic, które świetnie odkwaszają nasze organizmy, oczyszczają je z toksyn a przy okazji podnoszą odporność.

Jednym z lepszych preparatów jest Spirulin Plus, który łączy moc spiruliny z działaniem kilku innych składników roślinnych, a dzięki temu jego działanie jest bardziej kompleksowe.

Spirulin Plus zawiera jeszcze jeden rodzaj alg, chlorellę, a także pokrzywę, mniszek lekarski, zieloną herbatę, lucernę siewną oraz cynk. Taki skład daje gwarancję skutecznego usuwania z organizmu szkodliwych toksyn, a tym samym odkwaszania i redukowania obrzęków. Pobudza metabolizm do działania, dzięki czemu szybciej spalane są tłuszcze oraz węglowodany i szybko widać redukcję masy ciała.

Ponadto suplement podnosi odporność, dodaje energii i sprawia, że poprawia się stan włosów, skóry i paznokci. Preparat jest całkowicie naturalny, nie powoduje żadnych przykrych skutków ubocznych. W opiniach internautów widać wyraźnie, że kuracja przynosi satysfakcjonujące efekty. Poza pozbyciem się nadmiaru wody, odczuwalny jest wyraźny skok energii, jakby organizm nagle ruszył z miejsca. Internauci piszą, że czują się lżejsi, zdrowsi i mają lepszy nastrój, a to wszystko po maksymalnie 90 dniach kuracji.

Uzyskaj więcej informacji na oficjalnej stronie producenta: www.SpirulinPlus.pl

Rusz się!

Ruch jest dobry na wszystko, więc i w przypadku zakwaszenia organizmu na pewno będzie wsparciem. Oczywiście nie ma potrzeby rzucać się od razu w wir ciężkich treningów typu kardio czy crossfit. Każdy rodzaj sportu jest dobry, ważne aby był dopasowany do wieku, możliwości ruchowych oraz stanu zdrowia. Niekiedy wystarczą po prostu długie spacery. Ruch sprawia, że poprawia się krążenie krwi, a organizm budzi się do pracy. Podkręcony metabolizm zaczyna działać szybciej, a przy większym wysiłku usuwamy toksyny także poprzez pot.

Ogranicz stres

Nie każdy wie, że stres jest czynnikiem zakwaszającym. Powoduje wydzielanie kortyzolu, hormonu, który skupia organizm jedynie na walce o przetrwanie. Sprawia, że organizm zaczyna działać wadliwie, m.in. zakwasza się. To oczywiście nie jest proste, ale warto spróbować wyeliminować niektóre czynniki stresujące z życia. Ponadto można popracować nad sposobami na wyciszenie i uspokojenie, jak np. medytacja, dobra książka, joga czy muzyka.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest
It is main inner container footer text